Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

διατροφή και αστρολογία




KOMΨOTHTA-ΔΙΑΤΡΟΦΗ  
               ΚΑΙ
                    ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
Κοιτάξτε  τον εαυτό σας  μέσα σε έναν καθρέφτη.
Σας αρέσει αυτό που βλέπετε;
Εάν όχι  ,ίσως  ήρθε  ο κατάλληλος χρόνος να κάνετε κάτι .

Οι περισσότεροι  έχουν μία συγκεκριμένη  ιδέα  γύρω από το πόσο  πρέπει να   είναι το βάρος τους.  Συνήθως  όταν λέμε  λεπτή σιλουέτα  εννοούμε  ένα σκελετό .Αυτό είναι λάθος  ,διότι άλλο  η λεπτή σιλουέτα  και άλλο  η αδυναμία που είναι αντιαισθητική. Μιλώντας γενικά,  θα  μπορούσαμε  να πούμε  ότι το βάρος ενός ανθρώπου  πρέπει να υπολογίζεται  για   όλη τη  σωματική του  δομή.
Για παράδειγμα  ένα άτομο  ψηλό  με πλατύ στέρνο , φαρδείς  ώμους  και μεγάλη λεκάνη  έχει  πολύ μεγαλύτερα περιθώρια  πάχους  από ένα  άτομο κοντόσωμο  με λεπτό σκελετό .Γ ι αυτό όταν παρατηρείτε  κάποιο πίνακα βάρους να θυμάστε   ότι η περιγραφή του  δεν είναι απόλυτη , καθώς οι διαφορές  βάρους  από σώμα σε σώμα  κυμαίνονται  μέχρι 20 κιλά.
Ο σωστός  τρόπος λοιπόν  για να αποφασίσετε  πόσο σκληρή  δίαιτα θα κάνετε , είναι να κοιτάξετε  τον εαυτόν σας  για πολύ  ώρα μέσα  σένα μεγάλο καθρέφτη. Αν αυτό που βλέπετε δε σας αρέσει , ας σκαφτείτε που θα θέλατε να φτάσετε  το βάρος σας  έτσι που να βρίσκεται  στα πλαίσια του δικού σας γούστου  και μιας γενικότερης αισθητικής , τότε  ξεκινήστε .Και βέβαια όταν πρόκειται να κάνετε δίαιτα  δε σημαίνει  καθόλου  ότι πρέπει  να εγκαταλείψετε  το φαγητό .Απλά πρέπει να  ακολουθήσετε  κάποιους διατροφικούς  κανόνες  που θα σας βοηθήσουν.

                 Δέκα  βήματα προς την κομψότητα
1 .πρόκειται  να πάτε για ψώνια  σε superMarket, πριν από όλα  ετοιμάστε  έναν κατάλογο  με τα τρόφιμα που χρειάζεστε. Α υτό θα σας προφυλάξει  να μην πέσετε  σε πειρασμούς  που λέγονται μπισκότα, γλυκίσματα, παγωτά , λουκάνικα κ.λπ.
Να προτιμάτε να κάνετε τα ψώνια σας  μετά το φαγητό .Όταν είναι γεμάτο το στομάχι  είναι περισσότερες οι αντιστάσεις  μας στις λιχουδιές.
2.Μην παραλείπετε  ποτέ τα κανονικά σας  γεύματα , αλλά μην τρώτε  ενδιάμεσα. Ακολουθείστε  πιστά την αγγλική παροιμία «το πρωί να τρως σα βασιλιάς, το μεσημέρι  σαν πρίγκηπας και το βράδυ  σα φτωχός». Αυτή η παροιμία δείχνει  ποια γεύματα  και σε ποια ποσότητα  είναι αναγκαία  για τον οργανισμό σας.
3 .Γράψτε  σε ένα χαρτί  τους λόγους  για τους οποίους  αποφασίσατε  να αδυνατίσετε .Κάθε  φορά που η θέλησή σας  κάμπτεται, ρίχνετε  μια ματιά σε αυτό  για να  παίρνετε  κουράγιο .Να  ζυγίζεστε  μόνο μια φορά την εβδομάδα  για να βλέπετε  τα αποτελέσματα,  διότι αν  ανεβαίνετε  στη ζυγαριά  κάθε δέκα λεπτά , σίγουρα  κάποια στιγμή  θα απογοητευτείτε  που «ακόμη δε χάσατε ούτε ένα κιλό»
.4 .Όταν αρχίζετε  πλέον να χάνετε κιλά , κάντε στον εαυτόν σας ένα δώρο .Όχι βέβαια, κάποιο γλυκάκι  αλλά κάποιο ρούχο  , μία τσάντα,  ότι τέλος πάντων σας ευχαριστεί.
5 . Μπορεί και εσείς σαν άνθρωπος  κάποτε ,κάποτε να ξεφεύγετε  από τη δίαιτά σας και να τρώτε κάτι παχυντικό .Μη θελήσετε  όμως μετα από αυτό να  τιμωρήσετε τον εαυτόν σας  πέφτοντας  με τα μούτρα  στο φαγητό Είναι κρίμα  να καταστρέψετε  ό,τι με τόσο  κόπο κερδίσατε .Συγχωρήστε το λαθάκι σας  και συνεχίστε  απτόητοι  τη δίαιτά σας .Κολλήστε στην πόρτα του ψυγείου σας το χρήσιμο σημείωμα: «Σκέψου  το πάχος» .Σας βεβαιώνω  βοηθάει πολύ.
6 Μάθετε να απολαμβάνετε  τα γεύματά σας  χωρίς να διαβάζετε  την ώρα που τρώτε  ή να βλέπετε  τηλεόραση  ή ακούτε  μία εκπομπή  στο ραδιόφωνο. Χαλαρώστε και απολαύστε  την κάθε μπουκιά σας. Να τρώτε σε μικρό πιάτο .Αυτό θα σας βοηθήσει αφενός να τρώτε λιγότερο  και αφετέρου  να νιώθετε  ότι δε στερείστε  τίποτα .Φροντίστε το τραπέζι σας  να είναι ελκυστικό. Είναι πολύ σημαντικό και για εσάς  και για τους  υπολοίπους  να  κάθεστε  σένα ευχάριστο τραπέζι.
7 .Να τρώτε αργά , μασώντας  πολύ καλά  την μπουκιά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει  και να χορταίνετε με μικρές ποσότητες  και να χωνεύετε  καλά.
8 Θα υπάρξουν σίγουρα  κάποιες στιγμές  που θα νιώσετε  τον πειρασμό  του φαγητού  πολύ πιο έντονα Προσπαθήστε με κάθε τρόπο να το αποφύγετε Στρέψτε  εκείνη την ώρα  την προσοχή σας  σε κάτι άλλο .Κάντε μια  δουλειά , πηγαίνετε  μία βόλτα , κάνετε  ένα τηλεφώνημα , κοιτάξτε  τα συρτάρια  σας .Εάν τώρα  αυτή η  στιγμή σας βρει  στο γραφείο  πέστε με τα μούτρα  στη δουλειά. Γενικά , όταν είστε  απασχολημένοι , το  μυαλό σας  παύει  να σκέπτεται  το φαγητό
9 .Σερβίρετε το φαγητό απευθείας  από την κατσαρόλα  στο πιάτο .Όταν μεσολαβεί πιατέλα  είναι ευκολότερα να αρχίσετε  να τσιμπάτε  κι άλλο, αφού  το φαγητό  θα βρίσκεται κοντά σας. Μην κρατάτε μυστική  τη δίαιτά σας .Αντίθετα,  ζητήστε  από την οικογένειά σας  να σας βοηθήσει  σε αυτό που κάνετε .Μπορεί μάλιστα  να βρεθείτε  μπροστά  στην έκπληξη  να σας πει ο άντρας  σας ή το παιδί σας «θα κάνω και εγώ  δίαιτα».
10  Και φθάνουμε  στο δέκατο  βήμα  προς την κομψότητα , που μπορεί  να σας φανεί  λίγο περίεργο  αλλά πιστέψτε  , βοηθάει πολύ .Κρατήστε  ημερολόγιο της δίαιτας  σας, γράφετε  κάθε μέρα  τι φάγατε .Δηλαδή , κάντε  ένα  λογαριασμό» των εισερχομένων  θερμίδων. Επίσης,  κάτι άλλο  που μπορεί  να σας βοηθήσει  είναι να κάνετε  έναν  απολογισμό  της συναισθηματικής  κατάστασης σας  την ώρα που αισθάνεστε την ανάγκη να φάτε .Ίσως  διαπιστώσετε  ότι τρώτε όταν  έχετε  ψυχολογικά προβλήματα  τα οποία προσπαθείτε  να λύσετε τρώγοντας  μεγάλες ποσότητες  φαγητού Διπλό το κακό. Τα προβλήματα δε λύνονται , έτσι και εσείς  παχαίνετε .Μήπως  λοιπόν,  πρέπει να τα λύσετε  αλλιώς  και να αφήσετε  και τη  δίαιτά σας  ήσυχη. 

                                                       Οι θερμίδες
     Είναι απαραίτητο να  ξέρετε ότι το σώμα μας  καθημερινά  ζητάει  έναν ελάχιστο αριθμό θερμίδων  για να διατηρήσει  τη ζωτικότητά του , δηλαδή  την καλή αναπνοή , την καλή  κυκλοφορία του αίματος  και τη σωστή  θερμοκρασία .Ο ρυθμός  με τον οποίο καταναλίσκονται  οι θερμίδες  προκειμένου να ικανοποιήσουν  αυτές τις ανάγκες  του οργανισμού , ονομάζεται .Βασικός Μεταβολισμός .Οι δε υπόλοιπες  θερμίδες  καταναλώνονται  με τη μυϊκή  δραστηριότητα .Οι θερμίδες  βέβαια,  που ο οργανισμός  έχει ανάγκη  για την καθημερινή  του λειτουργία ποικίλλουν  ανάλογα  με την ηλικία , το φύλο και το βάρος  του κάθε ανθρώπου.
     Περισσότερες  θερμίδες  χρειάζονται  τα παιδιά , οι έφηβοι  και οι γυναίκες  στη διάρκεια  της εγκυμοσύνης  και του θηλασμού .Καθώς όμως μεγαλώνουμε  οι θερμίδες  που χρειαζόμαστε  είναι λιγότερες , ιδιαίτερα  αν  κάνουμε  καθιστική  ζωή .
Πρέπει να θυμόμαστε  ότι για να έχουμε καλά αποτελέσματα  από τη δίαιτά μας  και να μην πάρουμε ξανά  τα κιλά που χάσαμε  αμέσως και κυρίως  για να μη  δημιουργήσουμε προβλήματα  στον οργανισμό μας  δεν πρέπει να χάνουμε  περισσότερα  από 1 έως 2  κιλά την εβδομάδα .Είναι η σωστότερη τακτική  .Μειώνοντας  τις θερμίδες  που μέχρι  τώρα  παίρνατε  κατά 7.000 την εβδομάδα , που  θα πει  1000 θερμίδες  την ημέρα , πετυχαίνετε  το σκοπό σας , να χάσετε  δύο κιλά  την εβδομάδα Αν   τη δίαιτα  που ακολουθείτε  δε σας την έχει  συστήσει  κάποιος  γιατρός  διαιτολόγος , αλλά την κάνετε  μόνοι σας , προσπαθήστε  να μη  πέσετε κάτω  από 1.200 θερμίδες την ημέρα , διότι μπορεί  να στερήσετε  τον οργανισμό  σας από  βασικές  πρωτεΐνες  που σας χρειάζονται .Και κάτι  που δεν πρέπει  να ξεχνάτε  είναι  ότι  όταν  ο οργανισμός  δε βρίσκεται  κάτω από στρες οι πιθανότητες  να πετύχετε  το στόχο σας είναι απεριόριστες .

                                 Καλή περίοδος  για γυμναστική
Τώρα  που δε σας πειράζει  πλέον ότι  τρώτε λιγότερο, πρέπει  να σκεφτείτε  να αυξήσετε  την εν γένει δραστηριότητα και κινητικότητα  σας .Δηλαδή να αρχίσετε και  να γυμνάζεστε .Έτσι,  καθώς καταναλώνετε  περισσότερες  θερμίδες  από αυτές που  παίρνετε , χάνετε πιο εύκολα και πιο γρήγορα τα περιττά κιλά σας.
Το πρόγραμμα των ασκήσεων  που πρέπει να ακολουθήσετε  δε χρειάζεται  να είναι δύσκολο  ή περίπλοκο .Αλλά πρέπει να  το ακολουθείτε  καθημερινά .Ακόμα  και όταν η δίαιτα  θα έχει τελειώσει  και τα περιττά  κιλά θα έχουν χαθεί , οι ασκήσεις  θα σας βοηθήσουν  να διατηρήσετε ότι  κατακτήσετε .
Έχουν γίνει έρευνες  για το πόσες θερμίδες  ακριβώς  καταναλίσκει  ο οργανισμός  με τα διάφορα σπορ , οπότε είναι πολύ εύκολο να  επιλέξετε  το σπορ  που σας αρέσει περισσότερο .

Ο Steve  Prohoska  στο βιβλίο του « μικρά μυστικά για την υγεία και  μακροζωία», συστήνει  πολλά και ωμά λαχανικά. Το να μαγειρεύεις  τα λαχανικά  είναι ολέθρια  τακτική,  διότι  το μαγείρεμα  καταστρέφει  τη βιταμίνη C η οποία όπως ισχυρίζεται ο συγγραφέας  είναι  η περισσότερο σημαντική στον οργανισμό.
     Τα τυριά  περιέχουν μεγάλες  ποσότητες
Calcium που ο οργανισμός όσο μεγαλώνει λιγοστεύει .Έτσι  στις ηλικίες  που αρχίζει η οστεοπόρωση  θεωρούνται απαραίτητα και τα  γαλακτικά προϊόντα .Τα τυριά  περιέχουν  βιταμίνες Α, Β1, Β2που δυναμώνουν  τους ιστούς , τους  μύες  κα προστατεύουν τα δόντια.
     Τα φρούτα όπως τα σύκα, οι χουρμάδες  και τα δαμάσκηνα  δεν είναι τυχαίο που συστήνονται  στους ανθρώπους που κάνουν δίαιτα .Αυτά τα φρούτα  επενεργούν στον οργανισμό  σαν καθαρτικά  καλύτερα  από οποιοδήποτε  σχετικό φάρμακο  και επιπλέον είναι φυσικά προϊόντα.
     Τα δημητριακά  που προτείνονται από τους ειδικούς  είναι κυρίως το  κριθάρι και η σίκαλη .Το κριθάρι  χαρίζει  δύναμη  και ζωτικότητα  και  δεν παχαίνει .Γι αυτό στις δίαιτες  συστήνεται  ιδιαίτερα  ψωμί σίκαλης  ή κριθαριού.
     Το ψάρι είτε  φαγωθεί  βραστό, ψητό ,ή στο φούρνο είναι μία  ευκολοχώνευτη  τροφή  και προσφέρει  στον οργανισμό ιώδιο, ιδιαίτερα μάλιστα  τα ψάρια ανοιχτής θαλάσσης .
    Το κοτόπουλο επίσης είναι μία πολύ καλή τροφή  για όποιον  κάνει δίαιτα , πρέπει όμως να αφαιρείται η πέτσα διότι εκεί βρίσκεται όλο το λίπος  και βέβαια  δεν πρέπει να τρώγεται τηγανητό.
     Τα γλυκά  που συστήνονται  στη διάρκεια της δίαιτας  είναι μόνο το μέλι και το πετιμέζι. Το μέλι βοηθάει  στην ενεργητικότητα και στην  σωστή  θερμοκρασία  του σώματος .Το πετιμέζι βοηθάει  να διατηρείται  η πίεση στα  σωστά επίπεδα .Το πιο υγιεινό ρόφημα  είναι λοιπόν  ένα κουταλάκι  μέλι σε ένα φλυτζάνι ζεστό νερό .
    Οι πρωτεΐνες  είναι ένα συστατικό , πολύ αποφασιστικό στη δίαιτα. Πολλές πρωτεΐνες έχει το σιτάρι  σε όποια μορφή και αν βρίσκεται( σκόνη, μαγιά μπύρας κ.λπ ) Επίσης, υπάρχουν στο γάλα,  στη σόγια ,  και στα κρέατα  τα οποία όμως δε πρέπει να τρώγονται σε μεγάλες ποσότητες.
    Οι ξηροί καρποί είναι πράγματι πολύ νόστιμοι και περιέχουν πολλά χρήσιμα  συστατικά, δίνουν   όμως έχουν και πολλές θερμίδες,  γι αυτό στις περιόδους που κάνετε δίαιτα να τους αποφεύγετε .

Ζώδια και διατροφή
 Οι τροφές που συστήνονται  σε κάθε ζώδιο έχουν  επιλεγεί με μεγάλη προσοχή , καθώς έχουν  ληφθεί υπόψη και οι ιδιομορφίες του κάθε ζωδίου .
Για παράδειγμα, οι Παρθένοι  οι σχεδόν πάντα λεπτολόγοι και επιφυλακτικοί  και  στην επιλογή  των τροφών τους , έχουν την τάση να αδυνατίζουν εύκολα .Οι Ταύροι έχουν   την τάση να  παχαίνουν ενώ οι Ζυγοί  ακόμα και όταν αδυνατίζουν  έχουν  μια συμπαθητική  παχουλούτσικη εμφάνιση .
Σε ένα προσεχές δημοσίευμα θα αναφερθούμε  σε έναν κατάλογο  φαγητών  που ταιριάζουν  σε κάθε ζώδιο .Εμείς το μόνο που έχουμε  να πούμε είναι  ότι το να προσέχετε τον εαυτόν σας δεν είναι ματαιοδοξία  αλλά αυτοσεβασμός.      
      
         
   

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου