Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ


Ο Μεγαλύτερος  Διδάσκαλος  στους Αιώνες

Η ζωή και το έργο του Ιησού Χριστού , τέθηκε  σε, αμφισβήτηση» αρκετές φορές  στον προηγούμενο αιώνα .Οι άπιστοι Θωμάδες  αναζητώντας  ιστορικές αναφορές  για το έργο του Διδασκάλου  στην Παλαιστίνη  δεν βρήκαν πολλά πράγματα  κι έτσι κατέληξαν  στο συμπέρασμα  πως ο Ιησούς …δεν υπήρξε .Όμως, όλες αυτές οι προσπάθειες  ήταν εκ προοιμίου  αποτυχημένες,  διότι ερευνούσαν  την επιφάνεια και όχι  την ουσία .Η έλλειψη ορισμένων γνώσεων  οδήγησε τους ερευνητές  σε λάθος συμπεράσματα .Πολλοί  πέτυχαν  αυτό ακριβώς  που θα έκανε κι ένας άσχετος  από ψυχολογία  που επιθυμούσε  να διαπιστώσει  για παράδειγμα,  αν τα όνειρα  έχουν  μία υλική υπόσταση , εξετάζοντας το λογικό της δομής τους .  .Έτσι , εξ αιτίας της γενικευμένης  προσήλωσης  στην εξωτερική ζωή , αγνοήθηκε εντελώς  η πλούσια Εσωτερική Παράδοση  της εποχής , που για τους γνωρίζοντες  είναι ακόμα και σήμερα  ορατή στα Ευαγγέλια, την Αποκάλυψη  κ.λπ., ( παρα τις πλείστες  μεταγενέστερες  επεμβάσεις  στα Ιερά Κείμενα  που αποσκοπούσαν  ακριβώς  στο να εξαλείψουν  ολοκληρωτικά  τα σημεία  που συνέδεαν  τον Χριστιανισμό  με παλαιότερα  θρησκευτικά και  φιλοσοφικά  συστήματα.)
Είναι τυχαίο άραγε , που ο Ορφέας  και ο Χριστός  για τους πρώτους Χριστιανούς  δεν ήταν , παρά μία ταυτοπροσωπία ( η Ορφική λατρεία  είναι ξεκάθαρα , πρόδρομος  της Χριστιανικής ) ή  ότι η Παρθένος Μαρία  υπήρχε στις παραδόσεις πολλών κατά τα άλλα , απολίτιστων  ;
Η πίστη των Ντόγκονς , λαού που ζει στο Μπαλί της Αφρικής – και οι οποίοι δεν είχαν καμία επαφή  με τον Χριστιανισμό – για την έλευση του Σωτήρα Εσταυρωμένου  αποδεικνύει  την κοινή προέλευση  μιας Πίστης , που επαναλαμβάνεται  στο πέρασμα των αιώνων , κάθε φορά  με διαφορετικό  μανδύα υπακούοντας  στις συνθήκες του  τόπου  και της εποχής .,
Η ζωή του Ιησού  είναι ιδιαίτερα σημαντική , αδιάφορα αν υπήρξε  ή όχι  σαν πρόσωπο, διότι αυτό που  πρέπει  να ενδιαφέρει τον καθένα  μας είναι η ουσία της Διδασκαλίας( διαφώτισης)  και το νόημα  της Θυσίας  του .Τα Ευαγγέλια  δεν είναι ιστορικά βιβλία , αλλά κείμενα που αποδεικνύουν  αλληγορικά  τον Κοσμικό Νόμο  και ακόμα δίνουν  αρκετές πληροφορίες  που σήμερα  θα μπορούσαν  να χαρακτηριστούν  επιστημονικές .’Όσο για την αστρολογία ε…λείπει ο Μάρτης από τη σαρακοστή;

                                Η αστρολογία στα ευαγγέλια
 Εκτός από την κλασική  σύνδεση  των μαθητών  με τα δώδεκα  ζώδια  υπάρχει μία ακόμα  σημαντική  αστρολογική  προσέγγιση , που δεν γνωρίζω  να έχει αναφερθεί  αλλού.
Τα σημαντικά γεγονότα  της ζωής του Ιησού  απεικονίζουν  με εκπληκτικό  τρόπο  τη φύση και τη λειτουργία  ορισμένων  πλανητών.
Α) η σφαγή των νηπίων από τον Ηρώδη , δείχνει  την βίαια αντίδραση  του Άρη .( ο Ιησούς  τότε ήταν  το κάτι λιγότερο  από 2 χρόνων – ο χρόνος περιφοράς  του Άρη  γύρω από τον
Hλιο είναι ακριβώς 1, 881 χρόνια)
Β)η συνομιλία του  Ιησού  με τους σοφούς  στον Ναό , δηλώνει  τη γνώση  για τον πλανήτη  Δία ( ο Ιησούς ήταν τότε 12 χρόνων  όσος  ακριβώς  είναι και ο χρόνος  περιφοράς  του  πλανήτη  γύρω  από τον Ήλιο , 11,86 χρόνια)
Γ)η βάφτιση και η αποδοχή του έργου του , έγινε  λίγο πριν  τα τριάντα , χρόνος  που αντιπροσωπεύει  απόλυτα  την περιφορά  του πλανήτη  Κρόνου  γύρω από τον Ήλιο.
Με την ίδια λογική  η γέννηση  του Σωτήρα  αντιπροσωπεύει  τον Ήλιο ( ή τη συνειδητότήτα  με πιο σύγχρονους  όρους) που δεχόμενη επιδράσει από τους πλανήτες  και τα ζώδια , οδηγείται  τελικά  στην ολοκλήρωση  ύστερα  από τη θυσία  και την ένωση  της  με το Θείο ( το σημερινό  ασυνείδητο)
Τα τελευταία γεγονότα  της ζωής του Ιησού αλλά και η μετά θάνατον  ύπαρξή  (δράση)  του,  αντιπροσωπεύεται  περισσότερο  από τους τρεις τελευταίους  κοσμικούς πλανήτες, που  υποτίθεται  πως δεν ήταν γνωστοί στην αρχαιότητα. Όμως…
Μήπως  «οι τρεις Μάγοι  με τα δώρα « δηλώνουν την ταυτόχρονη  παρουσία Δία, Κρόνου ,Ουρανού στους Ιχθείς  κατά την εποχή της Γέννησης ;(6 π.Χ)
Μήπως η Σταύρωση  στο Γολγοθά , εκτός από το συμβολικό  της περιεχόμενο  δείχνει κάποια  συγκεκριμένη  πλανητική  συνθήκη;΄
Ο Γολγοθάς  που στα εβραϊκά  σημαίνει «κρανίο» μπορεί να συσχετιστεί  τόσο με τον Κριό ( παραδοσιακά, το κεφάλι, είναι ο βασικός  τομέας  του ζωδίου ), όσο και με τον Αιγόκερω ως το ψηλότερο σημείο, την κορυφή. Ότι και αν διαλέξουμε υπάρχει διάχυτη  η ατμόσφαιρα  ενός σταυρού  στα παρορμητικά  ζώδια.
Πράγματι, από το Φεβρουάριο  του 25 μ.Χ. έως τις 13 Απριλίου  του 27, στον Ουρανό  συν έβαιναν  τα εξής τρομερά .
Ο Κρόνος ήταν  στον Κριό. Ο Ουρανός  στον Καρκίνο (22-28μ.Χ) και ο Ποσειδώνας  στον Αιγόκερω ( 20-33)μ.Χ, απομένει ο γρήγορος πλανήτης ο Άρης, αλλά και η σύνοδος Δία- Πλούτωνα στον Σκορπιό ή στον Τοξότη   δείχνοντας τη Σταυρική θυσία, την πάλη  ανάμεσα  στο καλό και το κακό και τη νέα  Γνώση και ηθική που αναδυόταν από αυτήν .
  ( απο δημοσίευση στο περιοδικό  η Αστρολογία Σήμερα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου